woensdag 24 september 2008

Bandra-Kurla Complex

Vanaf morgen sta ik elke ochtend op met dit beeld :) het water in dat beeld is waar de Mithi Rivier in de zee stroomt, ik kon dus moeilijk beter zitten maar later meer daarover...Ondertussen ben ik met mijn onderzoek langs het Bandra-Kurla Complex gekomen:
Op de plaats waar vroeger mangroves groeiden heeft de overheid op een niet zo'n goede dag beslist dat ze op deze plaats een nieuw zakencentrum wilden...Gedaan met de wilde mangroves dus, weer een stuk natuur dat moest wijken voor het kapitalisme van de overheid...Vanaf de BKC-kant ziet de overzijde er nog vrij mooi uit, maar schijn kan bedriegen want wacht maar tot de blog deze overzijde aandoet. De blog loopt wat achterop en daar zal niet zo direct beterschap in komen... Want morgenavond trek ik voor een weekend naar Goa!

Geen opmerkingen: