maandag 29 september 2008

My trip to Goa...

Birds flyin' high you know how I feel... Sun in the sky you know how I feel... Breeze driftin' on by you know how I feel...
Its a new dawn, its a new day, its a new life for me...
yeah, its a new dawn its a new day its a new life for me ooooooooh
AND I'M FEELING GOOD!
Dankzij een ongelooflijk gastvrije groep van 9 fijne Indiërs heb ik een onvergetelijke tweedaagse in Goa achter de rug...
De eerste dag zijn we naar een vrij indrukwekkend fort gereden dat de Portugezen daar ooit gebouwd hebben.

Op een vrij indrukwekkende locatie ook.Probeer ook eens te lezen wat er op het blauwe plakaatje staat...
Vandaar zijn we dan naar een ander Portugees overblijfsel gereden
Het is 'a world heritage monument'Voor onze vriend XavierDe Heilige Sint François Xavier eigenlijk.
Na dit bezoekje hadden we wel genoeg cultuur gezien...Tijd dus voor cultuur met een kleine c.
Na wat gespartel in de golven en wat meer gespartel in het zwembad hebben ze mij op een onvergetelijke nacht getrakteerd in het Hotel... Ik denk dat ik zo ongeveer alle mogelijke Hindi-songs heb gehoord in de eerste nacht... singis king!De tweede dag zijn we met met scooters van plek naar plek gesjeesd langs tropische wegen...
ergens onderweg dan ook dit 'Crab-shot' gezien. En zoals jullie kunnen zien op de laatste foto...
zooo veel zon heb ik nog niet gezien :)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Thomas! En nu nog de foto's van de beruchte Goa-feestjes!!:-)

phezz zei

sorry, toen was ik niet meer in staat om scherpe foto's te maken...